Subject: FW: tagasiside eelnõule Keskse teabe edastuse ja dokumentide kättetoimetamise tõhustamise lahenduse väljatöötamise kavatsus
From: "Kertu Nurmsalu" <[email-masked]>
To: "SiM info" <[email-masked]>
Date: Tue, 12 Aug 2025 11:33:37 +0300

Palun registreerida

From: Kätlin Tänavots <[email-masked]>
Sent: Friday, July 11, 2025 8:41 AM
To: Kertu Nurmsalu <[email-masked]>
Subject: tagasiside eelnõule Keskse teabe edastuse ja dokumentide
kättetoimetamise tõhustamise lahenduse väljatöötamise kavatsus

Tere

Saadan Päästeameti mõtted eelnõule.

Asutuses on täna eelistatult digitaalne asjaajamine ning paberil dokumente
saadame välja minimaalselt. Järjekordse süsteemi loomise vajadus jääb
hetkel arusaamatuks. Eesti.ee-s on täna juba nn riiklik postkast, milleks
luua veel täiendav süsteem kus inimesele jääb ikkagi võimalus dokumente
mitte vastu võtta.

Jääb mulje, et tahetakse tsentraliseerida üht kitsast funktsiooni
(kättetoimetamine) asutuste menetlustest. Olukord, kus dokumentide
edastamine ja nendega tutvumine on keskne, aga muu funktsionaalsus
endiselt asutuste iseteeninduskeskkondades, teeb inimese jaoks olukorra
keerulisemaks ja tema vaates tekitab dubleerimist.

Kätlin Tänavots

Õigusosakond

õigusloome jurist

+372 5567 0809

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

PÄÄSTEAMET

Raua 2 | 10124 Tallinn

 <https://www.paasteamet.ee> paasteamet.ee

 <https://www.olevalmis.ee> olevalmis.ee

 <https://ohutusportaal.paasteamet.ee> ohutusportaal.paasteamet.ee

 <https://www.facebook.com/paasteamet>

 <https://www.instagram.com/paasteamet_eesti>

 <https://ee.linkedin.com/company/estonian-rescue-board>